Naše inicijative
Već dugi niz godina se trudimo da budemo pokretači pozitivnih promena u našem okruženju. Zato se bavimo i ključnim pitanjima našeg društva kroz različite društveno-odgovorne kampanje, od koijh smo najviše ponosni na “Pantenol Roze oktobar”, u kojoj je prethodne godine kao rezultat kampanje donirano 13.000 evra Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije (IORS).
Zajedno možemo više
Pantenol Confidence
Svakodnevno se suočavamo sa velikim brojem izazova. Na našem životom putu često bude saplitanja. Često bude manjka samopouzdanja, a mnogo pomešanih emocija. Upravo tada bitno je da znati da nisi sam i kada se možda čini da to tako jeste.
Baš zato, početkom proleća 2021. godine, lansirali smo kampanju Pantenol Confidence. Cilj kampanje bio je motivacija svih oko nas. Motivacija da o svojim emocijama govore otvoreno i bez zadrške.
I tako, reč po reč, priča po priča, Pantenol je motivisao više hiljada ljudi da veruju u sebe. Da znaju da je u redu kada nisu u redu i da samopouzdanje nije dobijeno rođenjem, već sa na istom radi.
Moja Pantenol priča
Moderni stil života nam ne daje dovoljno prostora da otvoreno pričamo o svojim emocijama i svakodnevnim izazovima. Niko ne zna bolje šta nas boli i tišti od nas samih. Ali, šta ako u toj borbi ipak nismo sami?
Kreirali smo digitalnu aktivaciju “Moja Pantenol priča” koja je svakom pojedincu omogućila siguran prostor da putem teksta, fotografije ili videa izrazi svoje emocije, strahove i načine na koje ih prevazilazimo.
Pogledaj, poslušaj i pročitaj ove priče - sigurni smo da će ti dati snage da budeš svoj omiljeni heroj!
Pantenol Roze oktobar
Od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra (bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni), izdvojili smo 20 dinara za donaciju i pomoć nacionalnom institutu koji se bavi dijagnostikom, lečenjem i savetovanjem najvećeg broja pacijenata obolelih od raka dojke u našoj zemlji.
Pored donacije, kreirali smo siguran prostor za postavljanje pitanja o ovoj bolesti na koje je odgovarao vrhunski stručnjak, Dr Vladimir Jokić sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije (IORS).
Neguj svoju kozu
Povodom Međunarodnog dana maternjeg jezika, u partnerstvu sa Filološkim fakultetom Univerziteta u Beogradu, organizovana je društveno odgovorna kampanja pod nazivom „Moja koza/koža”.
Kampanja je promovisala ispravno pisanje i poštovanje pravopisnih normi srpskog jezika. Nizom ilustracija kroz prikaze koze, uz šaljiv i moderan narativ, promenili smo smisao rečenica izostavljanjem kvačica iznad slovnih karaktera i zapitali javnost da li u pitanju koza ili je ipak to koža.
Sva prava zadržava Galenika a.d. Beograd | Pravila korišćenja | Politika privatnosti
Sva prava zadržava Galenika a.d. Beograd | Pravila korišćenja | Politika privatnosti