Farmaceutska kompanija Galenika i njen brend Pantenol šestu godinu zaredom realizuju društvenoodgovorni projekat ,,Pantenol Roze oktobar’’ usmeren na kampanju podizanja svesti žena o važnosti prevencije u borbi protiv raka dojke, kao i donaciju zdravstvenoj ustanovi u Srbiji. Na taj način, Galenika aktivno podržava napore u borbi protiv karcinom dojke, jer ovo je tema koja zahteva informisanje i zajedništvo. Tokom oktobra, Galenika će izdvojiti 30 dinara od svakog prodatog proizvoda iz Galenikinog Pantenol portfolija, za donaciju i pomoć Opštoj bolnici u Vrbasu i Ženskom centru „Milica“.
Ovogodišnji slogan nosi višeslojnu poruku “Skini kamen sa srca, obavi pregled grudi”, sa porukom ženama da se oslobode straha od pregleda ili dijagnoze i naprave konkretan korak u prevenciji, jer, kako se navodi na sajtu Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, kаdа sе оtкriје nа vrеmе, rак dојке је izlеčiv u prеко 90% slučајеvа, lеčеnjе је кrаćе i еfiкаsniје, а кvаlitеt živоtа оbоlеlih i lеčеnih žеnа bоlji.
,,Kao kompanija posvećena ljudima i verna zdravlju, Galenika kroz svoju društveno-odgovornu aktivnost Pantenol Roze oktobar gradi most podrške i prevencije za žene širom Srbije. Šestu godinu zaredom pokazujemo da svaki gest ima snagu, i da edukacija i podizanje svesti o važnosti prevencije mogu da postanu prava promena. Slogan Skini kamen sa srca – obavi pregled grudi osnažuje žene da se oslobode straha i preduzmu konkretan korak ka svom zdravlju, a svaki kupac nekog od proizvoda iz Galenikinog Pantenol portfolija doprinosi donaciji i unapređenju uslova lečenja žena koje se suočavaju sa kancerom dojke.”, istakao je Rikardo Vian Markes, generalni direktor